به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پست گیلان ،مهدی فخربین سبحانی با اشاره به تلاش مضاعف پرسنل شرکت پست استان در ایام شیوع کرونا افزود: ایثارگری و خدمترسانی شبانهروزی این کارکنان موجب شده، بخش زیادی از مشکل ارسال و تحویل خریدهای غیرحضوری مردم در سراسر کشور حل شود.
وی حذف سفرهای مکرر غیرضروری و تسهیل دسترسی مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و کاهش مواجهه حضوری در زمان شیوع کرونا را از جمله مزیت های پست عنوان و بیان کرد: در دوران شیوع کرونا خدمات پستی و نقش آنها در تسهیل انجام امور، رضایتمندی مردم را افزایش داده و منجر به تسریع در تحقق اهداف حقوق شهروندی در نظام اداری شده است.
مدیرکل پست گیلان گفت: پرسنل پست استان در سه شیفت و بصورت شبانه روزی با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی از قبیل ضدعفونی مرسولات پستی، تجهیزات و ماشین های حمل مرسولات و سطح ادارات پست در استان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نقش بسزایی در کاهش شیوع کرونا و خدمات رسانی به مردم در استان داشته است.
نظر شما